Vállalkozásunk számos angliai és magyarországi céggel áll kapcsolatban és folyamatos, minőségi szőnyegtisztítási és takarításiszolgáltatás nyújtásával vívja ki ügyfelei elismerését.
Referenciáink többsége nyílvános és természetesen a hivatalos referencialevelet is fel tudjuk mutatni és kérés esetére telefonos / elektronikus elérhetőséget is kiadhatunk, melyben személyesen informálhat le bennünket.
Vállalkozásunk, működését 1998.-
Megrendelőink között elsősorban közületi megrendelők találhatóak, melynek listáját
a teljesség igénye nélkül a Referenciáink menüpont alatt olvashatja bővebben. Vállalkozásunk
itthon is és Angliában is egyéni vállalkozói formában (self-
Számos megrendelőnk egyszeri szőnyegtisztítási munkákat igényelt, azonban mikor megtudta,
hogy ajánlataink verhetetlenek -
Büszkék vagyunk arra, hogy vállalkozásunk minőségi kifogás miatt nem vesztett el egyetlen ügyfelet sem a kezdetek óta. Minőségbiztosítási rendszerünk garantálja a színvonalas takarítást. Mi csak megbízható, leinformált, a munkáját szakszerűen, rendesen végző takarítószemélyzettel dolgozunk, és az embereink munkáját rendszeresen ellenőrizzük. Nagyon komolyan vesszük ügyfeleink igényeit, megelégedettségét, mert csak az garantálja a hosszú távú munkakapcsolatot.
Munkavégzés:
Munkánk során az Európai Unió szabályaihoz vesszük alapul és alkalmazzuk. Magyarországon, csak ellenőrzött, ÁNTSZ tanúsítvánnyal rendelkező, minden esetben Magyarországon, magyar tulajdonban lévő vállalkozás által gyártott terméket használunk. Elsődleges szempontunk a takarítási és szőnyegtisztítási ágazatban, a tisztaság elérése mellett az egészségre nem káros, környezetkímélő termékek előtérbe helyezése. Ráadásul az Uniós támogatási rendszer miatt ez még kedvezőbb anyagköltséget is jelent, amit érvényesítünk végfelhasználói árainkban is.
A munka minősége:
Dolgozóinkat hosszú évek során, magas kiválasztási elvárásainknak megfelelően, úgy válogattuk össze, hogy csak a legjobb munkaerőkkel dolgozzunk. Nem dolgozhat nálunk olyan személyzet, aki nem tud felmutatni fedhetetlen előéletet és kielégítő számú és minőségű referenciát, melyet természetesen személyesen ellenőrzünk. Őket is folyamatosan képezzük, hogy megismerkedjenek a legújabb technológiákkal, és ami egyszer tudtak és jól végeztek, az se váljon olyan szinten rutinná, hogy felületességhez vezessen. Munkatársaink erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkeznek, a munkájukból élnek, szeretik, amit csinálnak. Pedantériájukra jellemző, hogy amennyiben minőségi kifogás illeti őket, Önkéntesen lemondanak aznapi bérükről és másnap sietve indulnak és prioritással elvégzik a kifogásolt területen a megfelelő takarítási, vagy a szőnyegtisztítási munkálatokat. Mind ezt természetesen vállalkozásunk honorálja, mivel külföldi munkalehetőséget is tudunk biztosítani munkatársainknak, ahol képezhetik magukat, vagy a magyarországi viszonyokhoz képest több juttatást tudnak elérni. Mi büszkék vagyunk a dolgozóinkra.
Kinek milyen szolgáltatást ajánlunk?
Természetesen egy ilyen fontos kérdést nem lehet látatlanul, a megrendelővel való konzultáció nélkül megválaszolni, néhány irányelv azért meghatározható.
Irodák takarítására a heti két alkalom általában megfelelő. Természetesen ezen módosíthat a nagy mozgás és létszám, illetve az olyan csöndes, nyugodt munkavégzés, mint ami az informatikára jellemző, ami egyfelől növelő, másfelől csökkentő tényezőként hathat. Irodai környezetben nem ritka a napi takarítás
Bízunk benne, hogy a próbamunkát és a személyes találkozót követően Önt is és cégét is elégedett megrendelőink között köszönthetem.
©2009 Minden jog fenntartva -